Nowinki na Insomnii + prezent

Sporo się pozmieniało od ostatniego razu. Między innymi nowy szablon od niezrównanej Mrs Black z Bajkowych Szablonów, który wynalazła nam nasza nowa członkini załogi, Skazitelna. To ona jest inicjatorką nowości na Insomnii — ocenę, czy blogowi wyszło to na dobre, zostawiamy Wam.

Druga sprawa: Bato.to, na którym publikujemy rozdziały, również nieco się przebudowało i zmieniło politykę. Do czytania mang nie jest już wymagane wcześniejsze zalogowanie.

Trzecia: część 1 Saijou no Meii jest już gotowa (Mogę Wam powiedzieć z ręką na sercu, że jeszcze żaden rozdział nie przysporzył mi tylu problemów przy tłumaczeniu xD – Hakurenio). Świętujemy wraz z nowymi czytelnikami! :D

Na koniec: Skazitelna, jako swój debiut, przyszykowała dla Was prezent – jest to one shot medycznej mangi Kuroi Fuku no Shoujo Fren. Pomogłyśmy odrobinę przy realizacji tego jednorozdziałowego projektu, ale główne podziękowania należą się jej. Zapraszamy do lektury!

Jeszcze parę słów od Skazitelnej: cześć, Dzióbki, miło mi Was powitać już jako pełnomocna członkini zespołu! Bawcie się tu dobrze – mam nadzieję, że Kuroi Fuku no Shoujo Fren przypadnie Wam do gustu. Nie chciałam się tu pojawić z pustymi rękami i szukałam czegoś bardzo krótkiego w klimacie medycyny. A kiedy ta manga wpadła mi w oko, już dłużej nie szukałam. Bezdyskusyjnie ma coś w sobie, sprawdźcie sami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz